(Imagen de cabecera: “Rendir los machos” de David Pantaleón)

PALMARÉS OFICIAL de L’ALTERNATIVA

PREMIO LARGOMETRAJE INTERNACIONAL DE L’ALTERNATIVA OFICIALS

-Ex aequo: Esquirlas, de Natalia Garayalde (Argentina) (crítica de Diego Batlle), y Dark Light Voyage, de Tin Dirdamal y Eva Cadena (Mèxic, Vietnam)

PREMIO CORTOMETRAJE INTERNACIONAL DE L’ALTERNATIVA OFICIALS

Luces del desierto, de Félix Blume (França, Mèxic)

+ mención especial a Anxious Body, de Yoriko Mirzushiri (França, Japó)

PREMIO FILM NACIONAL DE L’ALTERNATIVA OFICIALS

Rendir los machos, de David Pantaleón (Espanya, França) (crítica de Manu Yáñez)

+ menció especial a La primera mujer, de Miguel Eek (Espanya) (crítica de Laura Carneros)

PREMIO DON QUIXOT DE LARGOMETRAJE INTERNACIONAL DE L’ALTERNATIVA OFICIALS

Retour à Reims, de Jean-Gabriel Périot (França) (crítica de Diego Batlle)

PALMARÈS PROFESSIONALS

PREMIO KINOLUX Y WELAB – CINE PENDIENTE DE L’ALTERNATIVA PROFESSIONALS

La última farándula del Raval, de Dani Molina

PREMI NON FINITO – CINE PENDIENTE DE L’ALTERNATIVA PROFESSIONALS

Un vulgar y triste solitario, d’Efthymia Zymvragaki

PREMIO ANTAVIANA – CINE PENDIENTE DE L’ALTERNATIVA PROFESSIONALS

El idioma de la ruina, d’Ana Rodríguez León

PREMIO MUSIC LIBRARY & SFX – CINEMA PENDENT DE L’ALTERNATIVA PROFESSIONALS

Contigo, contigo y sin mí, d’Amaya Villar Navascués

PRIMER TEST DEL REC – CINEMA PENDENT DE L’ALTERNATIVA PROFESSIONALS

Un vulgar y triste solitario, d’Efthymia Zymvragaki